Bloggerball ens entrevista

Aquesta és la entrevista que hem feren a la pagina on vaig guanyar el meu primer premi. (bloggerball) 
Ací teniu l'enllaç:  Entrevista a Albert del Ramo (En castellà) 
A la pagina web de bloggerball esta en castellà però tot i això jo la vaig fer en valencia, i ells desprès me la traduiren.


Qui hi ha darrere d'Sentimentaronja?
Em dic Albert del Ramo: sóc un apassionat del futbol i un gran valencianista. Sóc l'únic redactor del bloc, però us animo a que col laboreu amb mi.

Què va motivar el seu naixement?
Vaig decidir crear Sentimentaronja després de veure com animava l'afició del meu equip (el València), en les semifinals de copa del rei contra el Barça.

Quins són els objectius generals del blog?
Els dos objectius principals són transmetre l'actualitat del València i que agradi el meu blog. Per això em passo moltes hores a millorar i actualitzar.

Quina opinió tens de la blogosfera esportiva actual? Ha tocat sostre o ens queda molt per veure?
Sincerament no m'acaba de convèncer, perquè la meitat de blocs que he vist tenen contingut "copiat i enganxat", això si, cal reconèixer que hi ha alguns que estan molt treballats i que són originals. Per això penso que encara no ha tocat sostre.

Quina posició penses que ocupen els blocs d'esports en el món de la premsa en línia?
Penso que són els segons més llegits després dels de notícies en general, el pitjor és que no són tan interactius com els de Música, Cinema, Futbol per internet ...

Parlem de la qualitat dels blogs esportius. Creus que s'ha estancat o viu un bon moment?
No estan estancats, el que passa és que la gent quan fa un bloc pensa que tot serà "pa menjat" i llavors, amb el pas del temps es va cansant i al final ho acaba deixant.

A més del vostre, quins altres blogs llegeixes habitualment i quins recomanes?
Recomano El futbol és injusto, València i che i Mi rondo, el Racó Blaugrana  perquè són blocs molt treballats i amb articles propis.

Quins són els objectius a curt i mitjà termini de Sentimentaronja? Quines previsions de futur teniu?
El nostre objectiu a curt termini és tenir més lectors i guanyar el nostre primer premi, a mig termini seria crear un espai on la gent opini i es relacioni amb altres bloggers.
Us puc assegurar que seguiré aquí, millorant i actualitzant el meu blog.

Un missatge per als vostres lectors i un altre per Bloggerball.
Per els meus lectors, us prometo que seguiré millorant el meu blog dia a dia i esforçant molt més. Per últim volia dir-vos que sense vosaltres el meu bloc no és res.
A Bloggerball li agraeixo tot el suport i tot l'esforç que estan fent per treure aquest projecte endavant.

Moltes gràcies per l'entrevista

Salutacions
 
Sentimentaronja © 2010 | Diseñado por Chica Blogger | Volver arriba