Sentimentaronja guanya el seu primer premi






Fa 2 setmanes que se saben els guanyador trimestrals de Blogggerball , que es una web creada vora 2 mesos i que està triunfant , per ara hi han vora uns 2000 blocs apuntats.

Vos conte açò perquè Sentimentaronja es un dels blocs guanyadors , en la categoria "Blogs del Valencia" , he de dir que no ho esperava , però pense que açò ha sigut com una recompensa per el treball que estic fent. 

També vull dir que aquest premi no es soles meu , es d'alguns bloggers que m'han ajudat com Dani Navedo, Jaume, Sport Area, Xainy.

No vull oblidar-me d'Albert que és el meu mestre de llengua i que m'ha donat molts consells.

Tampoc m'oblide dels lectors habituals i no habituals ni dels seguidors.

Gràcies per tot.




14 comentaris:

Nicolás ha dit...

Van mis felicitaciones para ti, este es un buen blog, que espero siga creciendo.
Un saludo.

www.dalepelota.blogspot.com

Miquel ha dit...

Enhorabona, home. Està molt be el teu blog.
Ànim i a crèixer.



Salutacions

JORGE ha dit...

de un paisano tuyo, muchas felicidades crack.
saludos

Anònim ha dit...

Hola, ¿pots contactas amb nosaltres en vavel@vavel.com?

Gracies,
VAVEL.COM

Gabriela Miranda ha dit...

Muchas felicidades, continua así.

Saludos.

Mario Pérez ha dit...

Enhorabuena por el premio, el blog blog esta muy bien. A lo mejor soy un nostálgico, pero echo de menos aquellas letras negras y naranjas de SENTIMENT TARONJA del principio.

Un saludo y sigue así.
www.elgolfantasma.blogspot.com

Noé Hernández ha dit...

Felicitats Albert, espere que no siga l/ultim. Salutacions, te espere al meu blog
www.migustoparticular.blogspot.com

Mario Pérez ha dit...

Hola Albert, las letras a las que me refería eran aquellas que estaban sobre el estadio de Mestalla cuando la cabecera del blog estaba centrada. Aquella cabecera me gustaba mucho.

un saludo
www.elgolfantasma.blogspot.com

Albert ha dit...

Felicitats pel premi! Però, una cosa, no em vas dir que em feies intercanvi de links? Bé, espero que em responguis.

Adéu!

José Manuel ha dit...

Felicitats Albert i que t'ho passes molt bé en Londres, jo ja he tornat de fer les meues etapes

Daniel14 ha dit...

Felicitats!!!
Aixo del Bloggerball es un blog?
Bueno, que tinguis sort!


Adeu.

rafamapa ha dit...

Enhorabona Albert!!!

El treball ben fet, sempre acaba tenint premi!!!

José Manuel ha dit...

Felicitats Albert pel premi.
Ah i el nou disseny és molt xulo

Anònim ha dit...

amigo valenciano,Enhorabuena x este premio!

Comenta y sigue mi otro blog!

www.sevillafcelmejor.blogspot.com

 
Sentimentaronja © 2010 | Diseñado por Chica Blogger | Volver arriba